Zwroty

UWAGA:

  1. Rozpatrywane będą tylko zwroty możliwe do zidentyfikowania, czyli zawierające poprawnie wypełniony formularz zwrotu.
  2. Zwroty kilku zamówień można wysłać w jednej przesyłce. Pamiętaj tylko, aby w formularzu zwrotu wymienić wszystkie numery zamówień.

* Jeśli chcesz dokonać wymiany Produktu, dokonaj zwrotu artykułu i zakup właściwy produkt ponownie

Zasady przyjmowania zwrotów:

  • Na zwrot masz 14 dni kalendarzowych od dostarczenia przesyłki.
  • Zwracany produkt musi być starannie zapakowany i zabezpieczony. Najlepiej odesłać produkt w pudełku, w którym zamówienie zostało wysłane, ale nie jest to niezbędne - ważne żeby produkt nie zdeformował się w trakcie transportu.
  • Upewnij się, że zwracany produkt wysyłasz za pośrednictwem zaufanej i ubezpieczonej instytucji, gdyż nie ponosimy odpowiedzialności za zniszczony lub zagubiony produkt podczas transportu.
  • Zwrot pieniędzy trwa do 14 dni, ale dokładamy wszelkich starań, aby rozpatrzeć go jak najszybciej.
  • Produkt nie może być używany, nie może nosić żadnych śladów użytkowania (w tym również zapachu perfum, papierosów itp.). Produkt nie może być ubrudzony pudrem/podkładem, nie może posiadać plam, ani nie może być w żaden sposób uszkodzony. Produkt musi posiadać oryginalnie przymocowane wszystkie metki, w tym również taśmę z logo.

W przypadku niespełnienia ww. warunków, zgodnie z art. 34 ustawy o prawach konsumenta, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Aby zwrot został przyjęty, NIEZBĘDNE jest dostarczenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od dostarczenia produktu. Do zachowania ww. terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza zwrotu.

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić produkt na adres Sprzedawcy.

Sprzedawca zastrzega, że nie ma możliwości osobistego odbioru/wymiany/zwrotu Produktu pod adresem Sprzedawcy.

Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów pobraniowych.

Przelewy wykonujemy tylko na konta polskie. W przypadku przelewu na zagraniczne konto Sklep nie odpowiada za prowizje pobrane przez banki - ten koszt ponosi Konsument.