Reklamacje

UWAGA: przyjmowane będą tylko reklamacje możliwe do zidentyfikowania, czyli zawierające poprawnie wypełniony formularz reklamacji.

Jeśli chcesz zareklamować produkt:

  1. Przed wysłaniem do nas produktu w ramach reklamacji, prosimy o wysłanie zdjęć poglądowych, umożliwiających wstępną weryfikację uszkodzenia na adres mailowy kontakt.magiquelty@gmail.com Podaj numer zamówienia w tytule maila.
  2. Reklamacje należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza reklamacyjnego.
  3. Zapakuj przesyłkę i dołącz do przesyłki informację o numerze zamówienia.

Zasady przyjmowania reklamacji:

  • Decyzja ws. reklamacji nastąpi w przeciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania potwierdzenia reklamacji.
  • Towar przesyłany w ramach procedury reklamacyjnej powinien być czysty i wolny od nieprzyjemnych zapachów. W przypadku przesłania zabrudzonego towaru Konsument zobowiązany będzie do pokrycia kosztów jego czyszczenia, o czym zostanie uprzednio powiadomiony drogą elektroniczną
  • Konsumentowi przysługuje prawo do usunięcia wady lub wymiany wadliwej rzeczy na inną, bez wady. W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany następuje zwrot kosztów.

Sprzedawca zastrzega, że nie ma możliwości osobistej reklamacji Produktu pod ww.adresem