Regulamin sklepu
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
§ 1
1. Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w Sklepie internetowym www.magiquelty.pl, a w szczególności zasady i tryb zawierania umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego, jak również tryb postępowania reklamacyjnego oraz tryb odstąpienia od umowy przez Konsumenta.
2. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym: www.magiquelty.pl prowadzony jest przez Karolinę Zatorską z siedzibą przy ul. Główna 35 A, 96-124 Maków, działający pod numerem NIP: nierejestrowana działalność gospodarcza, REGON: nierejestrowana działalność gospodarcza, adres poczty elektronicznej: kontakt.magiquelty@gmail.com
3. Niniejszy Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu internetowego. Klienci zobowiązani są do zapoznania się z postanowieniami Regulaminu, przed dokonaniem zakupu.
4. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu www.magiquelty.pl odnoszące się do Produktów (łącznie z cenami) nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w myśl art. 71 Kodeksu cywilnego. Klient wysyłając Formularz Zamówienia składa ofertę kupna wskazanego Produktu za cenę i na warunkach określonych w opisie.
5. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu Internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie Internetowym, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym plików cookies. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne.
6. Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu, a także dla wszelkich umów zawartych w jego wykonaniu jest prawo polskie.
7. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
II. DEFINICJE
§ 2
1. DNI ROBOCZE - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
2. FORMULARZ KONTAKTOWY - Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym, umożliwiający przesłanie wiadomości do Sprzedawcy.
3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA - Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
4. KLIENT/USŁUGOBIORCA - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych.
5. KONSUMENT - osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
6. KODEKS CYWILNY - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r - Kodeks Cywilny (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
7. PRODUKT - dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
8. REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
9. SKLEP INTERNETOWY - sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.magiquelty.pl
10. SPRZEDAWCA/USŁUGODAWCA - Karolina Zatorska, ul. Główna 35 A, 96-124 Maków, adres poczty elektronicznej: kontakt.magiquelty@gmail.com
11. UMOWA SPRZEDAŻY - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
12. USŁUGA ELEKTRONICZNA - usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
13. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA - Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)
14. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
15. KOSZYK - funkcjonalność Sklepu internetowego umożliwiająca zebranie produktów wybranych przez Klienta do zakupu, a także ich modyfikację.
III. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
§ 3
1. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Formularz Zamówienia i Formularz kontaktowy.
2. FORMULARZ ZAMÓWIENIA - korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków: - (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Zapłać” - do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności.
3. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
4. FORMULARZ KONTAKTOWY - Użytkownik może w dowolnym momencie skorzystać z Formularza kontaktowego udostępnionego na stronie Sklepu internetowego, który umożliwia przesłanie wiadomości do Sprzedawcy. Korzystanie z Formularza kontaktowego jest jednorazowe i kończy się z momentem przesłania wiadomości do Sprzedawcy. Użytkownik może w każdym momencie zakończyć korzystanie z Formularza kontaktowego zaprzestając korzystania z tej funkcji lub zaprzestając korzystania ze Sklepu Internetowego.
5. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
- komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
- dostęp do poczty elektronicznej;
- przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej;
- dowolna rozdzielczość ekranu;
- włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
6. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
7. Usługodawcy przysługuje prawo zmiany postanowień niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
IV. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
§ 4
1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym zgodnie z § 3 ust. 2 Regulaminu
2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat - o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen znajdujących się w Sklepie internetowym, wprowadzania nowych produktów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, do wprowadzania w nich zmian, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Jeżeli Konsument zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną ceną, opisaną w § 4 ust. 2 Regulaminu, Sklep niezwłocznie poinformuje Konsumenta o tym fakcie, wyjaśniając przyczyny różnicy ceny. Obciążenie Konsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody Konsumenta
5. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym za pomocą Formularza Zamówień:
- zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z § 3 ust. 2 Regulaminu.
- po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
6. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez:
- udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz
- przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w § 4 ust. 5 pkt. 2) Regulaminu. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.
V. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
§ 5
1. Sprzedawca udostępnia Klientowi sposób płatności z tytułu Umowy Sprzedaży w formie przelewu tradycyjnego.
2. Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 1 dnia roboczego od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
3. Sprzedawca informuje, że opcja płatności za zamówienie przy odbiorze nie jest dostępna.
VI. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU
§ 6
1. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży
2. Wysyłka Produktów odbywa się za pomocą przesyłek kurierskich pod adresy znajdujące się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
- Paczkomat InPost
- Przesyłka kurierska Inpost
4. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 3 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 5 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
5. W przypadku, gdy nie dojdzie do odbioru Produktu przez Klienta, czego efektem będzie zwrot Produktu do Sprzedawcy - Sprzedawca może odstąpić od umowy sprzedaży. Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie Klientowi oświadczenia w postaci wiadomości e-mail. W tej sytuacji, Sprzedawca zobowiązany jest zwrócić Klientowi otrzymaną płatność za zakupiony przez Klienta Towar. Klient natomiast zobowiązany jest pokryć koszty zwrotu Towaru do Sprzedawcy.
VII. REKLAMACJA PRODUKTU
§ 7
1. Na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi względem Kupujących będących Przedsiębiorcami jest wyłączona. Dalsze postanowienia niniejszego § 7 dotyczą wyłącznie Kupującego będącego Konsumentem.
2. Wobec Klientów będących Konsumentami, Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową.
3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności sprzedanego Towaru z umową, gdy sprzedana przez niego rzecz:
- jest dotknięta wadą zmniejszającą wartość lub użyteczność rzeczy;
- nie ma właściwości, o których Sklep zapewniał w opisie produktu;
- została wydana w stanie niezupełnym, niekompletnym, a w chwili zawarcia umowy Konsument o niej nie wiedział
4. Warunkiem zachowania prawa do skorzystania z reklamacji jest zawiadomienie o wadzie niezwłocznie po jej wykryciu oraz wysłanie formularza reklamacyjnego dostępnego w Sklepie Internetowym w sposób określony w ust. 5
5. Reklamację należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza reklamacyjnego.
6. Sprzedawca udziela odpowiedzi na reklamację za pomocą poczty elektronicznej w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania
7. W przypadku otrzymania przez Sprzedawcę żądania:
- naprawy Produktu - Sprzedawca jest uprawniony do dokonania wymiany tego Produktu;
- wymiany Produktu - Sprzedawca jest uprawniony do dokonania naprawy tego Produktu;
- jeżeli wybrany przez Kupującego sposób doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową sprzedaży jest niemożliwy lub wymagałby poniesienia przez Sprzedawcę nadmiernych kosztów.
8. W przypadku gdy zarówno wymiana jak i naprawa Produktu są niemożliwe lub wymagałaby poniesienia przez Sprzedawcę nadmiernych kosztów, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową sprzedaży.
9. Po rozpatrzeniu reklamacji, Sprzedawca udziela Kupującemu odpowiedzi na reklamację, w której:
- uznaje reklamację oraz wskazuje planowany termin realizacji żądania Kupującego;
- uznaje reklamację oraz informuje Kupującego o skorzystaniu przez Sprzedawcę z uprawnienia, o którym mowa w § 7 ust. 7 Regulaminu;
- odmawia doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową sprzedaży z przyczyn wskazanych w § 7 ust. 8 Regulaminu;
- odrzuca reklamację z powodu jej bezzasadności.
10. W przypadkach wskazanych w § 7 ust. 8 pkt. 1-2 Regulaminu, Sprzedawca na własny koszt doprowadza Produkt do zgodności z Umową sprzedaży w rozsądnym czasie od chwili otrzymania reklamacji i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego, uwzględniając specyfikę Produktu oraz cel, w jakim Kupujący go nabył. Planowany termin doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową sprzedaży Sprzedawca wskazuje w odpowiedzi na reklamację
11. Kupujący udostępnia Sprzedawcy Produkt podlegający naprawie lub wymianie.
12. Towar przesyłany w ramach procedury reklamacyjnej powinien być czysty i wolny od nieprzyjemnych zapachów. W przypadku przesłania zabrudzonego towaru Klient zobowiązany będzie do pokrycia kosztów jego czyszczenia, o czym zostanie uprzednio powiadomiony drogą elektroniczną.
13. Reklamowany Towar należy odesłać wraz z opisem reklamacji na adres:
Karolina Zatorska
ul. Główna 35A
96-124 Maków.
14. Paczki wysyłane na adres inny niż wymieniony w § 8 ust. 13 Regulaminu, są uznawane jako niedoręczone do Sprzedawcy tytułem reklamacji.
15. Sprzedawca zastrzega, że nie ma możliwości osobistej reklamacji Produktu pod adresem wskazanym w § 9 ust. 13 Regulaminu.
VIII. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
§ 8
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/);
- wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz
- pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).
IX. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
§ 9
1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsumentowi, w znaczeniu przyjętym na potrzeby niniejszego Regulaminu.
2. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w § 9 ust. 11 Regulaminu.
3. Do zachowania ww. terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza zwrotu
4. Sprzedawca przesyła Kupującemu potwierdzenie otrzymania oświadczenia po jego otrzymaniu, za pomocą poczty elektronicznej.
5. Konsument, w razie zwrotu, zobowiązany jest wypełnić odpowiedni formularz dostępny na naszej stronie w wersji elektronicznej.
6. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) - od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- w przypadku umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo
- polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów
7. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
8. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt na adres Sprzedawcy:
Karolina Zatorska
ul. Główna 35A
96-124 Maków.
9. Paczki wysyłane na adres inny niż wymieniony w § 9 ust. 8 Regulaminu., są uznawane jako niedoręczone do Sprzedawcy tytułem odstąpienia od umowy przez Konsumenta.
10. Sprzedawca zastrzega, że nie ma możliwości osobistego odbioru/wymiany/zwrotu Produktu pod adresem wskazanym w § 9 ust. 8 Regulaminu.
11. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
12. Jeżeli zwrócisz całe zamówienie w ramach odstąpienia od umowy otrzymasz kwotę zapłaconą za zamówienie wraz z poniesionymi kosztami dostawy przy zakupie. W przypadku zwrotu tylko niektórych produktów z zamówienia, koszty dostawy nie podlegają zwrotowi.
13. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
14. Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów pobraniowych.
15. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W związku z czym Kupujący odpowiada materialnie za wszelkie uszkodzenia w towarze w tym zabrudzenia, zaciągnięcia, uszkodzenia ciągłości tkaniny oraz usunięcie metek będących gwarancją nowości.
16. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu wysłanego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Konsumentowi Produktu.
17. Zwrot płatności dokonanych przez Kupującego następuje niezwłocznie po otrzymaniu przez Sprzedawcę odesłanego Produktu. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Kupującego w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Konsumenta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego. Kupujący nie ponosi kosztów zwrotu dokonanej płatności (wyjątki stanowią dodatkowe prowizje bankowe za przelewy zagraniczne). Zwrot płatności obejmuje zwrot ceny uiszczonej za Produkt oraz zwrot kwoty stanowiącej rekompensatę za poniesione przez Kupującego koszty wysyłki Produktu w wysokości najtańszej możliwej opcji wysyłki dostępnej w Sklepie internetowym.
X. WZORY FORMULARZY
§ 10
1. ZWROT :
- formularz zwrotu - forma elektroniczna
2. REKLAMACJA :
- formularz reklamacyjny - forma elektroniczna